Sjukling

Valborg var mysig! Jag och lillemann sov hos min syster och deras minsta son (dom andra två har pappavecka). Vi tittade på brasan och grabbarna kom inte i säng förrän efter 21.

Vi passade även på att gå förbi lägenheten. Nu har dom andra hyresgästerna flyttat in och det såg så mysigt ut med alla blommor och lampor i fönstren, inte så sterilt som innan. Kan inte låta bli att längta lite. Jag älskar det här huset och hela stället, men familjen är viktigast. Och familjen behöver den här flytten, faktiskt. Vi ska bo där i några år för att få koppla av, luta oss tillbaks och bara njuta. Sen får vi se vart det vär av ❤️

Här är vårt lilla ställe 


Idag har det vart strålande sol! Vi har åkt skogsmaskin med morfar som är här och kör i vår skog. Plutten älskar att vara med i skogen. Fikat med både faster, kusin och farfar. Sen har vi plockat på skräp på kärran, ätit korv med bröd ute på altanen där vi sen hade disco. En cyklist åkte förbi och tittade på mig som om jag var knäpp, han såg nog inte att jag faktiskt dansade som en efterbliven apa för att impa på min son.. Han syntes nämligen inte för staketet, haha! 





Vi satt bakom förarstolen och Plutten petade på Peters axel minst hundra gånger "mottaa" då är det något viktigt som ska sägas 😅👌🏻.

Nu har jag en slagen hjälte här hemma! Han har vart lite trött i dag men inte speciellt hängig eller så. Har tänkt att det säkert har vart lite mycket nu i några dagar, fullt ös hela tiden och så är det ju betydligt varmare ute nu. Men när vi kom hem från min mamma förut så hade han nästan 39 grader i feber. Han somnade strax efter 18 i soffan (händer aldrig annars!) och smakade inte ens på sin välling. Får se om det ger med sig under natten annars får han vara hemma i morgon med. Är dagis då egentligen ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0