Lugn helg

Häromdagen så traskade jag ner i hagen. Vi har avverkat vår skog nu innan vi säljer. Vi får varken mer eller mindre betalt för huset om skogen står kvar eller inte så då kan vi lika gärna sälja den innan. Min plastpappa jobbar i skogen och det var hans idé. Det blev betydligt mycket mer pengar än vad jag trott. Man tackar ju aldrig nej till det liksom 😁.

Nåväl. Jag skulle ner och se över en lagning av staketet som gubbarna gjort. Det hade gått sänder en tråd när dom höll på i skogen. Jag har ju alltid tyckt att vår vinterhage är så liten. Men när man väl traskar runt i den så är den ju inte det! Man blir så hemmablind


Här står jag nästan längst ner i hagen. Högst upp till vänster ligger ladan. Helt ok med hage ändå för två hästar 🙊


Hej då skogen, välkommen in på kontot pengar! Tänkt vilken extra hage det här blivit. 😍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0