Fotografering!

Igår blev en lång dag. Vi höll på med det sista inför fotograferingen hela dagen. Röjde hela gården från allt byggskräp och grabbarna satte upp stuprör och la färdigt det sista taket på farstukvisten. Jag och min snälla mamma låg på slla fyra och skurade golvet med skutborste. Tänk att man gjorde så förr! Men vilken skillnad mot att gå med den vanliga moppen. 
Jag la mig vid 01 inatt, det sista jag gjorde var att måla trappen på farstukvisten. 
Så ringde klockan vid 04.30 upp och hoppa för att göra det sista finliret och så var jag på plats vid jobbet 06.

Fotograferingen gick bra! Fotografen hade tyckt det var såå snyggt här hemma "faan här är det timmar nerlagt, vad snyggt det är" alltid kul att höra att allt slit syns.

Däremot hade jag inte ens hunnit sopa i stallet, dom tog lite kort ändå. Och min Viktor fick modella lite. Marcus hade fått locka på honom till fotografen. Hoppas det blev fina bilder som vi kan få spara sen😝


Tog en bild i morse. Hela trappen fick samma färg som husgrunden. Alltså jag dör vad snyggt det blev!



Jag älskar våran belysning. Den tänds automatiskt när det blir mörkt. Sitter även två lampor på framsidan. Så hink snyggt 😍.
Så har vi lampor på gavlarna också men dom är inte inkopplade än.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0