Hur är jag som hästägare?

För några dagar sen så såg jag på fb att Sofia hade fått sin häst "avläst" jag har tänkt på det till och från men tänkt att "äh det kan väll aldrig funka". Men hon berättade att det verkligen stämde. Jag fick tag i en tjej som kunde hjälpa mig med att läsa av Tarzan. Det är ju lite svårt med avlidna djur men jag hade så mycket frågor kring honom. Trivdes han verkligen hos mig? Gav jag honom onödigt lidande? Gjorde jag fel? Så mycket frågor. Jag skickade iväg flertalet bilder på honom till den här tjejen. Jag berättade att han inte var i livet och det var allt. Det här fick jag till svar:


Han säger att han trivdes hos dig och det vet du säger han. 
Han tar upp något om bogen eller frambenen som det varit något med, kan inte få fram riktigt vad typ stel.
Han älskade att bli riden och gillade fart och fläckt😊 
Han säger jag gjorde mitt bästa för att göra dig nöjd.
Rida i skogen va mysigt och uppskattades.
Han tar upp en liten ponny något om en liten kompis.
Något va inte riktigt okej tidigt i hans liv.
Han va speciell på ett posetivt sätt, vem som helst klarade inte av honom❤ men hans tillit till dig gjorde att stig varandra nära. Han visar mig någon ridbana med några som står runt omkring.
Vet inte vad han vill visa i den bilden men det budskapet kanske du förstår endå.


Han hade infl i båda sina framknän. Det vet vi. Den lilla ponnyn hon nämner är Alfons, vår Shettis. Dom två var som ler och långhalm. Att han gjorde sitt bästa visste jag redan. Trots att han hade så ont så på slutet så gjorde han allt jag bad om (jag visste ju inte då hur det låg till). Vi hade verkligen en sån tillit. Vi litade till 110% på varandra och han var verkligen min själsfrände, det kändes som att jag var hans. Att hon berättat att "han trivdes hos mig och jag vet det" känns som en lättnad. Jag har alltid känt att jag gjorde allt i min makt för honom men ändå tvivlat på hur han kände för mig. När jag läste det här så sprutade tårarna kan jag meddela. Min älskade älskade häst.






Nu ska vi inte tro att jag inte tycker om Viktor. Herregud vad jag älskar min stora nallebjörn. Han är min "lilla" skatt. Jag är så överbeskyddande mot honom hela tiden för att jag verkligen vill att han ska ha ett bra liv hos mig. Jag ska självklart be om en avläsning på honom också men jag kände att jag börjar med Tarzan. Eftersom han var min en längre tid och att jag enklare in avgöra hur väl det hon säger stämmer. Nu litar jag på det. Fortsättning följer 😍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0